Cum ar putea influența sporturile electronice Olimpiada din 2024

de: Bogdan Cristea
12 11. 2016

Cei care administrează campania orașului Los Angeles pentru organizarea Jocurilor Olimpice din 2014 vor să se inspire din sporturile electronice.

Sporturile electronice au câștigat foarte mulți fani în ultima perioadă, iar un număr din ce în ce mai mare de oameni încep să îi ia în serios pe practicanți. În aceste condiții, probabil că nu ar trebui să ne mire faptul că organizația LA 2024, cea care își dorește ca Olimpiada de peste opt ani să aibă loc în orașul american, a declarat că vrea să se folosească de popularitatea crescândă a gaming-ului competitiv pentru a-i atrage pe cei din generațiile tinere.

După cum scrie și site-ul TSN, LA 2024 ar vrea să implementeze tehnologiile întâlnite cel mai des în sporturile electronice. Folosindu-se de lucrurile învățate din e-sports, aceștia își doresc să construiască o legătură puternică între tineretul din ziua de azi și Mișcarea Olimpică. ”LA 2024 vrea să se asigure că tehnologia crește interesul oamenilor pentru sport și nu-l înlocuiește, devenind, în același timp, o platformă pentru popularizarea sporturilor Olimpice și Paralimpice.

”Sunt 100 de milioane de tineri în Statele Unite ale Americii și credem că organizarea Jocurilor Olimpice este o oportunitate unică de a crește entuziasmul lor în legătură cu sportul. Folosirea unor tehnologii precum realitatea augmentată și realitatea virtuală pentru promovarea unui stil de viață sănătos va fi un obiectiv cheie, din moment ce vrem să dăm naștere unor noi Jocuri pentru o nouă eră în 2024”, a mai scris organizația.

Recent, campionatul mondial de League of Legends a fost organizat în Los Angeles, la Staples Center, arena pe care își dispută meciurile de pe teren propriu cei de la Los Angeles Lakers. Nu mai puțin de 21.000 de oameni au umplut arena pentru a asista la confruntările din finală, iar milioane de persoane din toată lumea au folosit servicii precum Twitch. De cealaltă parte, Jocurile Olimpice au devenit din ce în ce mai puțin populare în rândul persoanelor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.